״ברגע שהבנת איזו מכפות הרגליים היא כף הרגל הימנית, כבר אין לך הרבה התלבטויות מי מהן היא הכף השמאלית ואז נותרה הבעיה באיזו מהן להתחיל לצעוד״ 

פו הדב / א. א. מילן

אסטרטגיה

להבין את החזון של הלקוח ולהעביר את המסר באמצעים חזותיים, בסבלנות, זמינות ועמידה בדד ליין גם אם הוא לחוץ.

לקוחות עסקיים

מיתוג וליווי חברות משלב ההחלטה והתכנון ועד לשלב הביצוע:
לוגואים, כרטיסי ביקור, ניירת משרדית, ברושורים, פליירים, שלטים, רולאפים, ניוזלטר, עמודי נחיתה, בניית אתרים, תחזוקה וניהול אתרים עיצוב הזמנות לכל אירוע ועוד…

לקוחות פרטיים

עיצוב הזמנות לחתונות, בר/ת מצווה או לכל אירוע אחר בחייכם. 
מיתוג האירוע ברוח ההזמנה: לוגו, כרטיסי הושבה, מגנטים, פלייסמטים, מחזיקי מפיות, פוסטרים, מדבקות ועוד… 

השירותים שלי

אז איך זה עובד?

Ifyun

נעים להכיר

העיצוב מתחיל בהבנת העסק, המסרים שלו וקהל היעד שלו. קובעים פגישת הכרות וייעוץ ללא עלות, בטלפון, בסקייפ, בבית קפה, אצלי או אצלכם. יושבים לסיעור מוחות. 

Ibud

רק אני והמחשב שלי

על סמך הנתונים שקיבלתי מכם, אני מתחילה לייצר שפה ויזואלית שמתאימה באופן ייחודי לעסק שלכם. במידה וכבר יש לכם אחת כזאת, אמשיך את הקו שלכם. סקיצה או כמה סקיצות (תלוי בפרוייקט) ישלחו אליכם לאישור / תיקון.

Bitzua

פינג פונג

לאחר בחירת הסקיצה המובילה, אני מתחילה לעבד ולדייק את המוצר ושולחת לכם אותו לאישור / תיקון סופי לפני שיגור המוצר לדפוס או העלאתו לרשת. 

Siyum

סיום או התחלה?

זה לא נגמר עד שאני מסיימת עם כל המטלות שלי. אני עומדת בקשר ישיר עם בית הדפוס ומוודאת שהכל מודפס כמו שצריך ובזמן. החומרים שעלו לאוויר צריכים להראות טוב, לתפקד טוב ולהיות רספונסיבים. כאן מתחילה מלאכת הקידום, והנעת העסק. כי בלי פרסום אי אפשר.

לקוחות כותבים

I highly recommend Tamar. Her flair for design, attention to detail and creativity shine through on every project. She has lots of patience and is a pleasure to work with. Tamar has a keen sense of originality and works to find the best design
Sherrill Kaye Fitness
It has been a pleasure working with Tamar for the past 9 years. She is responsive, reliable, creative and talented. Our company has benefitted immensely from her work and I would not hesitate to recommend her to others
David Hofstadter
.Spatz FGIA, Inc
תמר מעצבת לנו דברים כבר מ-2006. כשהיא מקבלת על עצמה פרוייקט היא לא נחה עד שהוא לא מסתיים. היא תמיד זמינה אפילו לסתם התייעצות. היא מעצבת לנו פליירים, ברושורים, כרטיסי ביקור, מדבקות, מגנטים, ועוד... בתחום הדיגיטל היא מחזיקה עבורנו 3 אתרים, 3 דפי פייסבוק, שולחת ניוזלטר ומתחזקת לנו את רשימות התפוצה.
מיקי קצבורג, מנכ״ל
הקשר הישראלי בע״מ
כל מאורע משמעותי בחיינו עבר דרך תמר: הזמנות לבר/בת מצוה, לחתונות, ברכונים, כרטיסי ביקור, ׳לוגו׳ לכל פרוייקט או תפקיד חדש, יציאה לדרך על רגל ימין... תמר, תמיד נגישה, גמישה, מהר מאד מבינה את ׳הראש׳, מכוונת, מעבדת, מתאימה תמונה, ציור, צבעים, ביצירתיות, במקצועיות, בטוב טעם, ברוגע ובנעימות. מלווה ומפקחת עד המוצר המוגמר והמושלם! תמר, תודה שאת תחנה כל כך נעימה וחיובית בכל התחלה חדשה...!
יעל ויורם דרוקר